Stavebnictví

VÍTEJTE NA FÓRU ALMANCAX. VŠECHNY INFORMACE, KTERÉ HLEDÁTE O NĚMECKU A NĚMECKÉM JAZYKU, NAJDETE NA NAŠICH FÓRUCH.
    náměsíčník
    účastník

    Dobrý den, jedu do Německa s rodinným setkáním. Jsem stavební inženýr se 4letou praxí. Neumím německy, jak mám postupovat při hledání práce, jakmile odejdu? Za kolik měsíců-roků se něco vrátí do starých kolejí?

    financování leowo
    účastník

    Dobrý den, jedu do Německa s rodinným setkáním. Jsem stavební inženýr se 4letou praxí. Neumím německy, jak mám postupovat při hledání práce, jakmile odejdu? Za kolik měsíců-roků se něco vrátí do starých kolejí?

    Dobrý den,

    Za prvé, když sem přijedete se sloučením rodiny s němčinou na úrovni A1, povinný integrační a jazykový kurz, který potřebujete, trvá 6 měsíců. Ale ten kurz se samozřejmě neotevře tak, jak jste přišli. Jsou lidé, kteří čekají na otevření toho kurzu za 5 měsíců nebo 2 měsíce. Bůh ví, jak dlouho můžeš čekat kvůli Coroně. Neříkám to proto, abych odradil vaše nadšení, nechápejte to špatně. Pokud neovládáte angličtinu, není možné pracovat jako inženýr bez znalosti němčiny alespoň na úrovni B2. Jak to mám vědět? Byl tam starší bratr, který léta pracoval jako inženýr v integračním kurzu. Do Německa také přijel s prací své manželky (jeho žena byla také inženýrka) s modrou kartou.

    yenicerixnumx
    účastník

    Dobrý den, jedu do Německa s rodinným setkáním. Jsem stavební inženýr se 4letou praxí. Neumím německy, jak mám postupovat při hledání práce, jakmile odejdu? Za kolik měsíců-roků se něco vrátí do starých kolejí?

    Stavebnictví je v Německu jednou z nejžádanějších profesí. K tomu musíte nejprve poskytnout rovnocennost.
    Svou situaci můžete objasnit pomocí tohoto webu:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php