Nápověda k certifikaci B1 Telc

VÍTEJTE NA FÓRU ALMANCAX. VŠECHNY INFORMACE, KTERÉ HLEDÁTE O NĚMECKU A NĚMECKÉM JAZYKU, NAJDETE NA NAŠICH FÓRUCH.
    CIPET
    účastník

    Ahoj přátelé,
    Na konci května jsem se zúčastnil zkoušky b1 telc. Dnes, když jsem získal výsledky, přijel Hören / Lesen jako B1, Schreiben B1, ale Sprechen A2.
    Na mluvící zkoušce byla polská paní a učitelka z kurzu.Když jsem se zeptal těch, kteří složili předchozí zkoušku, jaké otázky mají v sekci představení, řekli, že mají 3 až 5 otázek.
    Jednalo se o otázky na úrovni b1, jako jsou plány po zkoušce, volný čas atd. Ve zkoušce A2, kterou kurz absolvoval, jsem pokračoval se skóre 100 ze 95. S úrovní a prací jsem neměl problém. Pak jsem byl vystaven asi 14 a více otázkám. Nemyslím si, že se jedná o úroveň b1. Sdělil jsem to, co jsem viděl na fotografii před námi v Teil 2 v souladu s b1, a protože jsem vstoupil na zkoušku sám, druhý profesor mě doprovázel při plánování v teil 3. Byla to nejlepší část, ale když požadované skóre pro b1 bylo 75 a více, dalo mi to 74,0.
    Zeptal jsem se na kurz, zeptal se mě, zda jsou otázky vedeny písemně a řekl, že ne. Ukázal jsem skóre ostatních sekcí a situaci a situaci bez opětovného zadání poplatku na zkoušku, kterou jsme nabídli, že se znovu setkáme, rád bych se obrátil na sekci Mündliche.
    Máte-li o tom znalosti nebo zkušenosti, čekám na vaši pomoc.

    Děkuji.

    tugce_doerj je
    účastník

    Můžete si stěžovat, pokud si myslíte, že osoba provádějící test k vám byla úmyslná. Stěžujte si u příslušných oddělení. Také jste vysvětlili situaci vaší škole a oni řekli, že zkoušku obnoví. Nyní buď projdete zkouškou, nebo počkáte na dokončení stížnosti.

    CIPET
    účastník

    Ahoj všem,