Imigrace do Německa

VÍTEJTE NA FÓRU ALMANCAX. VŠECHNY INFORMACE, KTERÉ HLEDÁTE O NĚMECKU A NĚMECKÉM JAZYKU, NAJDETE NA NAŠICH FÓRUCH.
    Filmový producent
    účastník

    Ahoj kluci. Nejprve mi odpusťte, když jsem otevřel téma na špatném místě nebo pokud jsem otevřel špatné téma. Protože nejsem typ, který píše na internetových fórech a nevím moc o pravidlech atd.

    Jsem starší student na Fakultě komunikace, Katedra rozhlasového a televizního filmu a moje snoubenka žije v Německu. Když dokončím školu, plánuji se tam usadit, ale protože je kolem mě málo znalých lidí, kteří mi s nimi mohou pomoci problémy, cítil jsem potřebu psát sem.
    Když tam půjdu, chci mít práci se svým potenciálem. Jsem připraven absolvovat všechny druhy školení, které to budou vyžadovat. Myšlení je velmi únavné a překrývající se události obrátily moji psychologii naruby.

    Byl jsem v různých provinciích Turecka kvůli povolání mého otce a byl jsem zaneprázdněn mnoha různými zaměstnáními a povoláními na svých cestách. Jsem divadelní člověk, mám také zkušenosti jako reportér. V poslední době jsem se ujal dokumentární film o nejnovějších situacích v Kilis a stal se producentem i režisérem. Nemohu ho sdílet, protože film je ve stádiu střihu, doufám, že vám budu mít příležitost ho v budoucnu ukázat.

    Pokud jde o hlavní problém, chci v Německu využít svého potenciálu být dobrým rodinným mužem pro svou ženu a své budoucí děti, doufám, že budu muset mít dobrou práci. Je to v pořádku, v případě potřeby udělám cokoli, ale Myslím, že moje děti přijdou. Opakuji svůj záměr, neponižovat.
    V roce 2013 jsem šel do Německa třikrát a do roku 3 mám zelený pas. Rozhodli jsme se vzít si svého snoubence a založit si hnízdo v Německu. Ale jak jsem řekl, zbytek je na pochybách. V tomto úlu jsem padl, myšlenky nosil svou psychologii. Nevím, ale mám nejvyšší úroveň budoucí úzkosti.

    Díky za přečtení, čekám na vaše odpovědi.

    Alireza
    účastník