Rozvod a pobyt v Německu

VÍTEJTE NA FÓRU ALMANCAX. VŠECHNY INFORMACE, KTERÉ HLEDÁTE O NĚMECKU A NĚMECKÉM JAZYKU, NAJDETE NA NAŠICH FÓRUCH.
    phoneman
    účastník

    Ahoj všem,

    Moje žena je tureckým občanem němčiny. Jsme manželé 9 let a máme 2 děti s dvojím občanstvím. Turecko přišlo do TR 7 let a my jsme žili po svatbě s mojí ženou. Před 1.5 rokem jsme se rozhodli usadit v Německu a usadili jsme se. Udělal jsem rodinné setkání u Dítěte. Mám relaci do listopadu 2018. Zde jsem dokončil němčinu na úrovni B1 a Jobcenter mě kvůli mé profesi pošle na kurzy B2 a C1. Moje žena pracuje a my nejsme závislí na výzkumu a vývoji. Ale chceme se rozvést, protože nemůžeme spolu vycházet. Bude to dohodnutý rozvod. Ale nepracuji v žádném zaměstnání, jsem strojní technik a nemohu si najít práci, dokud se nenaučím německy nebo pokročile. a když se chceme rozvést, dá mi R & D přestávku v domácnosti atd. Ale bude to pro mé sezení problém? Listopad 2018 je poslední den. Pokud vytvoří problém, když si sednu, a pošlou mě zpět, bude to velký problém pro naši rodinu, protože žijeme pro naše děti. :) . Může mě někdo, kdo má znalosti, osvítit? Co můžeme udělat? Během tréninkové podpory tohoto Job Job pro mě budu pracovat celý den a nebudu mít povolání, kde bych mohl platit své pojištění. Je to problém pro relaci?

    fuk_xnumx
    účastník

    Návrat neexistuje, protože máte děti, nebojte se, je to v pořádku

    phoneman
    účastník

    Děkuji moc za odpověď,

    Možná to pomůže přátelům, kteří se nacházejí v mé situaci,

    Věci jsme se dozvěděli po konzultaci s právníkem.

    Řekl, že pokud se běžně přihlásím do Německa prostřednictvím své manželky, musíme tu být tři roky ženatí, musím alespoň 3 rok pracovat na stejném pracovišti jako pojištěnec, a tak jsem se během svého pobytu mohl bez problémů rozvést.