získat neomezenou relaci bez B1

VÍTEJTE NA FÓRU ALMANCAX. VŠECHNY INFORMACE, KTERÉ HLEDÁTE O NĚMECKU A NĚMECKÉM JAZYKU, NAJDETE NA NAŠICH FÓRUCH.
    sanseyy
    účastník

    Ahoj přátelé,

    V Německu žiji 7 let. Jsem vdaná za německého občana, máme dvě děti a jsou to němečtí občané. Pracuji jako IT ve velmi dobré německé společnosti a dobře vydělávám. Bohužel se mi z nějakého důvodu nepodařilo získat certifikát B1. Z těchto důvodů dávají stálé sezení na 1 rok. Nemám čas chodit na kurz atd. Mám šanci, když to dám právníkovi? Nebo co mám dělat?

    yenicerixnumx
    účastník

    Dobrý den, podal jsem žádost o občanství na konci 6 let a poslali mi ji zpět, protože chyběl pouze 1 doklad. Chtějí nový, protože dokument formule1 v Turecku je starý? Když jsem předtím žádal o pobyt na dobu neurčitou, nedali mi to kvůli nedostatku dokumentů. Předpokládám, že se to stane i vám. Pokud nenesete podmínky, určitě nedávají. Abych byl upřímný, nemyslím si, že se to bude řešit s právníkem.


    Čekáte 1 měsíc, než dostanete na cizineckém úřadě termín, a trvá 3 měsíce, než karta dorazí, znovu vyfotíte, vyplníte žádost, je to složitá situace. Spousta potíží. Doba opakování končí, opět stejné transakce, mám b1, ale dávají mi 1 rok a 1 rok, protože jsem nezaměstnaný.

    Ohne ideální
    účastník

    B1 nejsi ty. Je to nejdůležitější z původních dokumentů. Požadavek B1 s integrací.

    aras.xnumx
    účastník

    Dobrý den b1, kolik měsíců jste dokončili který stát

    Nesibe of
    účastník

    Dobrý den b1, kolik měsíců jste dokončili který stát

    B1 není těžké, kolik let žijete v Německu? Pokud se budete na zkoušku učit 1 měsíc, budete se mít dobře. Nepřeháněj to. Koupil jsem ho hned po 1 roce života. B1 se není čeho bát. Na youtube je již spousta informací, obsahu a témat ke zkoušce. Zbavte se toho co nejdříve 😇.

    Nesibe of
    účastník