Německé% 100 trvalé zapamatování slov, zapamatování stovek německých slov

> Fóra > Aktivní učení a německé metody memorování slov > Německé% 100 trvalé zapamatování slov, zapamatování stovek německých slov

VÍTEJTE NA FÓRU ALMANCAX. VŠECHNY INFORMACE, KTERÉ HLEDÁTE O NĚMECKU A NĚMECKÉM JAZYKU, NAJDETE NA NAŠICH FÓRUCH.
    strongmist je
    účastník

    Dobrý den, přátelé
    Krátce jsem se chtěl podělit o metodu, kterou jsem si myslel a použil sám, a dosáhl jsem 100% úspěchu.
    Říkají, že jazyk je zapomenut, ale z nějakého důvodu se lidé neptají, proč se nezapomíná na mateřský jazyk.:)
    U lidí existují dva typy paměti: kontinuální, ale kontinuální, krátkodobé a dlouhodobé, dlouhodobé zapamatování přechází znovu.
    Nejprve jsem někdo, kdo složil zkoušku A1 a plánoval začít život s rodinným setkáním v Německu, jsem potravinářský inženýr, před 15 dny jsem získal 89 bodů, ale předchozí zkouška byla 54 kvůli nedostatku slovní zásoby.
    Podstatou práce je každopádně najít 14 slov každý den (například z knih A1 A2 B1) a psát je pravidelně na jednu stranu našeho poznámkového bloku a psát je na zadní stranu poznámkového bloku, kde slovo nemá význam, a opakovat stejná slova každý den, aniž byste se dívali na význam. Bude vytvořen slovník slov.
    Nyní mám více než 1000 XNUMX slovní zásoby a ani nepřemýšlím o významu slov, která opakuji, a je velmi snadné je opakovat ... a to se samozřejmě projeví mluvením s méně než polovinou gramatiky, dokonce i poslechem a psaním ..
    Věřte mi, do 2 let, s půlhodinou denně, vám kontejner s 10000 10000 slovy otevře mnoho dveří v jazycích a dalších oblastech vašeho života. Nemysli si, jak opakovat XNUMX XNUMX slov každý den, opravdu máš rychlost, kterou budeš překvapen, když budeš znát tolik slov ..
    Stále pokračuji. Doufám, že bych mohl dát nápad.
    Hodně štěstí s

    slvia
    účastník

    Jako student německého jazyka si myslím, že jste sdíleli velmi dobře, teď to udělám 14 slov každý den, děkuji za sdílení (: